Dijous, 14 de gener de 19 h
14 de gener de 2021
Espai: Sala d'actes
Professor/a: Anglès Palacio , Mª José
Aquesta obra, amb llibret de Jules Barbier i inacabada per la mort del compositor l’any 1880, narra els infortunis del poeta Hoffmann, obsessionat a triomfar en l’amor, a través de tres històries doloroses inspirades per dones: la freda nina Olimpia, la fràgil i innocent Antonia, i la cruel cortesana Giulietta. La seva estrena absoluta va ser el 1881 a l’Opéra-Comique de París.
Preu: Gratuït
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
La nostra prioritat és fer els tallers de manera presencial. Si la situació sanitària no ho permet, els adaptarem perquè es puguin portar a terme en format virtual. El canvi de format no permetrà cancel·lar la inscripció.
Suplement per al material
Recorda que alguns tallers tenen suplement per al material comú, que hauràs de pagar en efectiu el primer dia de classe.
Tarifes reduïdes
Per beneficiar-te de reduccions de tarifes cal que presentis la documentació i facis la inscripció presencialment al centre.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
Calaix de Cultura (B63033740) | C/Diputació 185. Pral. 1a 08011 Barcelona
calaixdecultura@calaixdecultura.cat
Centre Cívic
CENTRE CÍVIC PERE PRUNA
Ganduxer , 130
08022 Barcelona
934186537
ccperepruna@ccperepruna.cat